Dane i statystyki

Liczby są cennym źródłem informacji, które jeśli są odpowiednio zbierane i interpretowane, pozwalają zrozumieć stan naszego gabinetu. Dzięki tym informacjom możesz podejmować bardziej świadome decyzje, minimalizując ryzyko i lepiej poznając zachowania naszych pacjentów. Będąc skutecznie działającym managerem, powinieneś zbierać i analizować zarówno dane ilościowe, takie jak wyniki leczenia, koszty, długość pobytu pacjentów, liczbę wizyt czy liczbę odwołanych wizyt, jak i dane jakościowe, takie jak opinie pacjentów i pracowników, retencję czy liczbę pacjentów powracających i wskaźnik poleceń.

Zbieranie i mierzenie statystyk
to trudne zadanie, ale praca na twardych danych pozwali Ci czuć się pewniej i mieć pewność, że nasze decyzje są dobrze uzasadnione.

Zapisz się na MeetUP

(Wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja)

Zastanawiasz się, po co nam te wszystkie dane?

Potrzebujemy ich, by maksymalnie ułatwić Tobie i innym uczestnikom pracę warsztatową,
a także networking!

Zastanawiasz się, po co nam te wszystkie dane?

Potrzebujemy ich, by maksymalnie ułatwić Tobie i innym uczestnikom pracę warsztatową, a także networking!

*Pole jest wymagane